Tuntuu lomalta

Kaksi päivää sitten tulimme Alicen kanssa kotikulmilleni Mikkeliin. Tarkoituksena oli tehdä tästä reissusta miniloma. Täytyy myöntää, että nämä kaksi ensimmäistä päivää olen tuntenut itseni hyvin lomalaiseksi ja onnistunut tavoitteessani. Päätin, että tällä kertaa en täytä kalenteriani millään vaan nautin jokaisesta päivästä löhöillen.

Alice on saanut olla paljon ulkona ja siksi varmaan nukkunut yötkin paremmin. Aamuisin äiti on ottanut hänet ja minä olen saanut nukkua ekstra pitkään. Lomaa. Pari päivää sää on hellinyt niin, että vihdoinkin olen päässyt loikoilemaan aurinkoon ja kalpea ihoni on saanut vähän väriä. Alice on saanut myös löhöillä viltillä ja leikkiä vedellä. Lomaa.



Eilen laitoimme äitin kanssa pihan kuntoon. Istutimme kasoittain värikkäitä kukkia. Voi että saunan jälkeen on ihanaa istuskella terassilla ja nauttia hiljaisuudesta ja kukkien upeista väreistä ja tuoksusta. Lomaa.



Kaiken lomailun yhteydessä olen ehtinyt käydä myös kaksi kertaa juoksulenkillä Saimaan rannalla. Pehmeä juoksualusta, kaunis maisema, hiljaisuus. Lomaa.


Asuessani suurkaupungissa ikävöin eniten Mikkelissä juuri tätä: kaunista luontoa. Onneksi lomaa on vielä muutama päivää jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Anna Silivanenko © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects